Strona: Spotkanie hybrydowe - lista kontrolna / Centrum e-Learningu - Politechnika Rzeszowska

Spotkanie hybrydowe - lista kontrolna

Kilka uwag na początek - prosimy o nadsyłanie propozycji rozszerzających/ulepszających ten opis.

Gdy mamy spotkanie hybrydowe na dużej sali z nagłośnieniem i projektorem, gdzie mamy uczestników na sali oraz część uczestników zdalnych potrzebne jest

specjalne połączenie sprzętu, np.

▢ osobna kamera internetowa USB na statywie pokazująca uczestników na sali;

▢ mikrofony i mikser, w którym sumę sygnału z tych mikrofonów można podać do wejścia audio w komputerze z aplikacją Teams;

▢ nagłośnienie, które podaje na głośniki z sali a) sygnał z mikrofonów, b) sygnał z wyjścia audio komputera (np. wyjścia audio w gnieździe HDMI) - pamiętajmy, że w sygnale b) procesor dźwięku w Teams wytłumi sygnał z mikrofonów.

▢ Można też rozważać dodatkowy komputer moderatora spotkania, do osobnego kontaktu z użytkownikami zdalnymi, ale także do włączania aktualnej prezentacji, dzięki czemu uczestnicy na sali jak i zdalni mogą mieć ten sam obraz.

▢ Przy dużej sali warto przewidzieć osoby do podawania mikrofonów uczestnikom zadającym pytania z sali.

Przed spotkaniem moderator sprawdza, że:

▢ Udaje się przełączyć uczestnika zdalnego jako prezentującego (jeśli będą zdalne prezentacje).

▢ Udaje się wyciszać mikrofony uczestników zdalnych.

▢ Udaje się błyskawicznie wyłączyć mikrofony wszystkich uczestników zdalnych (na wypadek sytuacji awaryjnej).

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję