Strona: Instrukcje / Centrum e-Learningu - Politechnika Rzeszowska

Instrukcje

Instrukcje - Importowanie grup zajęciowych

Szanowni Państwo

W uzupełnieniu informacji dotyczącej portalu

https://cel.prz.edu.pl/  | Teams/o365 - instrukcje |  importowanie grup zajęciowych z USOSweb jako zespołów MS Teams

informujemy, że dostępny jest też program-skrypt Pobieranie aktualnej informacji o stanie kont o365 (dostępny dla zalogowanych pracowników), który pozwala na pobranie danych z Active Directory (AD) PRz. Są to najbardziej aktualne dane o pracownikach i studentach dostępne natychmiast po modyfikacji lub w przypadku danych o365 odświeżane co godzinę.

Dla podanej listy e-maili pracowników i/lub studentów można ustalić ich aktualne identyfikatory w Office365 wraz z datą ostatniej aktualizacji. To pozwala np. na uaktualnianie zespołu Teams, gdy pracownicy/studenci dopiero dopisują się do Office365.
Można dodatkowo odczytać e-maile PRz na podstawie listy o365, a także na podstawie listy "Imię Nazwisko".

Instrukcje - Nauczanie zdalne

Szanowni Państwo,

Uprzejmie  informujemy, iż na stronie https://cel.prz.edu.pl/ zostały udostępnione instrukcje i poradniki dotyczące zdalnego nauczania z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Teams i Moodle. Dostępny jest również opis wyposażenia multimedialnego sal dydaktycznych (powiązany z Systemem Rezerwacji Sal PRz).

 

Nowe informacje w portalu to między innymi importowanie grup zajęciowych z USOSweb jako zespołów MS Teams

Na stronie Helpdesku https://helpdesk.prz.edu.pl/faq/pracownicy/e-learnig-i-ksztalcenie-zdalne znajdziemy sposoby samodzielnego rozwiązywania problemów z instalacją i logowaniem do Teams/Office365.

Informacje dotyczące platformy e-learningowej Moodle są jak zawsze w portalu: http://e-learning.prz.edu.pl/

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję